"Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі Малтабар ауылының Перуаш Кәрімұлы атындағы жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа имени Перуаш Кәрімұлы села Малтабар отдела образования по Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области"

Біздің әлеуметтік желілер

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ақиқатты іздеу 5 сынып информатика.

11.03.2019

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:  5.3 В. Әңгімелесеміз және программаны жасаймыз            

                                                                   Мектеп:   «Перуаш Кәрімұлы атындағы орта мектеп» КММ

Күні:                                                         Мұғалімнің аты-жөні:Шпекбаева А.К.

Сынып: 5                                                  Қатысқандар:           Қатыспағандар:

Сабақ 24-25

Сабақтың тақырыбы:

Ақиқатты  іздеу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары оқу бағдарламасына  сілтеме

5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну

5.3.3.1- ойын ортасындағы программалау кезеңінде тармақталу командаларын  қолдану (Лого, Scratch)

 

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар істеуге дағдыланған:

Ойын программасында әр блоктың командаларымен  жұмыс жасай алады

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

Фондар кітапханасынан алынған спрайтқа сәйкес келетіндей фон бере алады

Программада қадам санын енгізіп, өзгерте алады

Кейбір оқушылар істеуге қабілетті:

Ойын программасында тармақталған командаларды қолдана отырып анимация құра алады

Бағалау критерийі

Scratch бағдарламасында нысандармен жұмыс жасай  біледі

Тармақталу командаларын қолданып бағдарлама құрады.

Scratch бағдарламасында фонды, қадам санын өзгерте отырып анимация құра алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар істей алады:

Scratch бағдарламасында нысандардың атауларын дұрыс қолдана алады.

Пәндік лексика мен терминология:

Спрайт, скрипт, графика, сахна, блок, команда, сенсор, оператор

Сұхбатқа/хатқа арналған пайдалы сөздер:

Scratch бағдарламасында орналасқан нысанды  өңдеу батырмалары ...... орналасқан

Жобаны сақтау үшін ..... бұйрықтары қолданылады.

Файлдың кеңейтілімі .....

Программалау тілдерін пайдаланамыз себебі, ....

Құндылыққа баулу

Өз бетімен АКТ-ны  қолдана алатын, шығармашыл, инновациялық өзгерістерге бейім, ізденімпаз тұлға қалыптастыру.

Пәнаралық байланыс

Математика, бейнелеу, орыс тілі

Тақырып бойынша  алдыңғы білім

Программалау тілдері, Scratch бағдарламасының интерфейсі туралы біледі.

Сабақтың барысы

 

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Сабақтың басы

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

Шаттық шеңберін құрып, «Жүрек жылуы» тренингін ойнату.

Мақсаты: оқушылар бір-біріне жүрек жылуын сыйлап, әр оқушы бір-біріне мейірімді, қайырымды, жылы сезімге толы екенін, жақсылықтын бәрі жүректен шығатынын жеткізу.  Жүрекшенің екінші жағында топ аттары бойынша топқа біріктіріледі.

1-топ:  «Спрайт»

2-топ: «Сприт»

3- топ: «Скретч»

Үй тапсырмасын тексеру:

«Кубизм» әдісі

Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою.

Мақсаты: оқушылардың алдыңғы сабақта  алған білімдерін тексеру, есте сақтау қабілеттерін анықтау.

  1. Scratch деген не?
  2. Лого тілі қай жылы шыққан?
  3. Неліктен программалау ортасында сриптілерді қолданамыз?
  4. Программада штамп құралы қайда орналасқан?
  5. Scratch программалау ортасын қалай жүктейміз?
  6.  - батырмасының атқаратын қызметі қандай?

Оқушыларды уәждік бағалау «жақсы», «өте жақсы» сөздерімен бағалау.

«Сөзді тап» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.

(карточкада сөздер беріледі «анимация», «графика» бір оқушы карточкадағы сөздерді бейне қимылдары арқылы түсіндіреді).

Сабақтың ортасы

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

Нысандармен жұмыс істеу

  1. Нысандарды көшіру/жылжыту
  2. Алмасу буфері
  3. Нысандарды жою және қалпына келтіру

Тест тапсырмалары

 

Жаңа сабақпен байланыстыра отырып, өткен сабақты қорытындылау,  жұмыс дәптеріне жауап беру.      

Оқушыларүй тапсырмаларына жауап беріп болған соң, тест  жұмысын тексере отырып, жауабын салыстыру

 

Постер қорғау. Әр топ берілген  тапсырмалар бойынша постер дайындайды, қорғайды. (Топтық жұмыс)

Мақсаты: оқушыларды топтық жұмыс жасауға баулу, өз ойларын ашық жеткізе білуге үйрету

1-топ: Программалау тілі

2-топ: Программаның жазылу түрлері

3-топ: Scratch ортасы

«Бас бармақ» тәсілі бойынша топтар бірін-бірі бағалайды.

 

 

 

І деңгей 

1-тапсырма:

Қай блок командасына жататынын анықтап, сәйкестендір:

Скрипт атауы

Блог атауы

1

 

 

Сенсорлар блогы

2

 

 

Басқару блогы

3

 

Операторлар блогы

4

 

 

Оқиғалар блогы

5

 

 

Ішкі блог

6

 

 

Қозғалыс блогы

7

 

 

Дыбыс блогы

8

 

 

Қылқалам блогы

ІІ деңгей

1-тапсырма: Себебін анықта

Фон және спрайттар кітапханасы

Неліктен пайдаланамыз?

1

Фондар кітапханасы

 

 

 

 

 

 

 

Жоба жасау барысында сахнаны безендіру үшін әртүрлі фонды таңдап алу үшін фондар кітапханасын пайдаланамыз.

2

Спрайттар кітапханасы

 

Мысық спрайттың орнына кез келген басқа кейіпкерді алу үшін спрайттар кітапханасын пайдаланамыз

 

 

 

 

2-тапсырма:

 

 

 

 

 

 «Сүңгуір» және «Балық» скрипттеріндегі айырмашылықты анықтаңыз. Жауабыңызды түсіндіріңіз.________________________________________________________________________

ІІІ деңгей:

1. Scratch ойын бағдарламалық ортасында қолданылатын циклдік командаларды белгілеңіз. 

 

 

 

  1.  

 

 
  1. Төменде көрсетілген кейіпкер мен фон түсін компьютерде орында.

Кейіпкерді қозғалысқа келтіріп, командаларын дәптерге жазып көрсет.

 

 

Компьютерде тәжірибелік жұмыс

А  деңгейі (сурет салу)

В деңгейі (жалғасын тап)

С деңгейі (жасалған жұмыстарды бір бумаға салу)

Оқушыларға бағыт- бағдар береді, бақылайды.

Компьютерден тапсырманы  орындайды.

 

Тапсырмамен оқып, танысады, топта талқылайды, бірін- бірі толықтырады.

Топтар өз түйгендерін ортаға салыпайтады.

 

(смайликтер арқылы бағалау)

 

 

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Үш шапалақ» арқылы бағалау

Сабақтың соңы

3 мин

«Бес саусақ» әдісі

 

Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып, деңгейлік тапсырмалар, сәйкестендіру кестесін, жеке, топтық тапсырмаларды орындайды.

 

 

Сабақ барысында «Кубизм» , «Сөзді тап», «Бес саусақ» әдістерін қолдандым.

     

 

Просмотров: 1069


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст